BELLUM PATRONUM

Version 34

Nouveau tournant, nouvelle version installée ainsi que les nouveautés qui vont avec !
Vous pouvez la commenter ici.
Groupes fermés

Les sang-purs étrangers sont fermés. Redirigez-vous vers les familles de la saga ou des membres.
équilibre des groupes

Nous manquons d'étudiants, de membres des partis politiques Phénix et Gardiens.
Nous manquons également de Mangemorts.
Le deal à ne pas rater :
LEGO Icons 10331 – Le martin-pêcheur
35 €
Voir le deal

signatures de cosmic dust
BELLUM PATRONUM ::  :: Nox
Invité
Invité
Anonymous
signatures de cosmic dust Empty
Message signatures de cosmic dust
par Invité, Dim 8 Mai - 12:49 (#)
[Vous devez être inscrit et connecté pour voir cette image]
COSMIC DUST
codes signature
Je reposte ma galerie parce que l'autre sujet n'était plus du tout à jour et avait été posté avec un compte que je n'ai plus wuuuuut du coup voici le sujet où vous pourrez consulter mes codes de signature Brille certains l'ont peut être remarqué, j'ai retiré ces dernières de bazzart, parce qu'on ne me créditait que très peu souvent Potté je les laisse donc exclusivement aux membres de BP, à utiliser sur le forum ou ailleurs sans problème Haww Je répète par contre que le crédit n'est pas optionnel Potté Vous pouvez poster dans ce sujet les messages qui vous feront plaisir HOHOHOHOHOHOHOHOHHO Daengelo

Première signature

I'm trying to hope
with nothing to hold
I'm in love with you, and I'm not in the business of denying myself the simple pleasure of saying true things. I'm in love with you, and I know that love is just a shout into the void, and that oblivion is inevitable, and that we're all doomed and that there will come a day when all our labor has been returned to dust, and I know the sun will swallow the only earth we'll ever have, and I am in love with you.

Spoiler:

deuxième signature

Look to the stars
Let hope burn
in your eyes
And we'll love
And we'll hope
And we'll die

Spoiler:

Troisième signature

drink up with me now
Forget all about the pressure of days, do what I say and I'll make you okay and drive them away the images stuck in your head.

Spoiler:

drink up with me now
Forget all about the pressure of days, do what I say and I'll make you okay and drive them away the images stuck in your head.

Spoiler:

quatrième signature

I'm not in love
And we were lovers, now we can't be friends. Fascination ends, here we go again. Cause it's cold outside, when you coming home. Cause it's hot inside, isn't that enough.

Spoiler:

I'm not in love
And we were lovers, now we can't be friends. Fascination ends, here we go again. Cause it's cold outside, when you coming home. Cause it's hot inside, isn't that enough.

Spoiler:

I'm not in love

Spoiler:

cinquième signature

you are a walking disaster about to happen
everyone is holding their breath, waiting for you to trip over your own feet and spill your insides out. you are bones and bones and bones and no skin to stretch far enough to cover them. you are bruises where your ribs press too hard against your flesh, stitches that are still bleeding.

Spoiler:

sixième signature

YOU SPIN STARS INTO BLACK HOLES,
DRIVE MONSTERS TO EXTINCTION
you breathe blood and wake up screaming. you cough on leaves and fall asleep dreaming. flowers are pretty in the same way you are –  bursts of beauty covering up fault lines and butterflies pulling hurricanes to shore. you press thorn-tipped fingers into your ribs, twist and tug and pull out burning red. you wear vengeance like a crown; you wear crowns like they’re swords.

Spoiler:
Invité
Invité
Anonymous
Message Re: signatures de cosmic dust
post réservé cute

Dernière édition par Philip H. Jacobsen le Dim 8 Mai - 12:55, édité 2 fois
Invité
Invité
Anonymous
post réservé cute

Dernière édition par Philip H. Jacobsen le Dim 8 Mai - 13:26, édité 2 fois
Invité
Invité
Anonymous
par Invité, Mer 14 Fév - 19:12 (#)
Je prend ta dernière signature, elle est vraiment trop jolie. Han!
Contenu sponsorisé
par Contenu sponsorisé, (#)

signatures de cosmic dust

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1

BELLUM PATRONUM ::  :: Nox